xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אדם אחד-17 תיקים: ראש ממשלת איי קוק: יכהן בו זמנית ב-17 תפקידים; כולל בתפקיד התובע הכללי

המנהיג החדש של איי קוק, מארק בראון, מתכוון לכהן בין השאר כשר החוץ, האוצר התובע הכללי; מנהיגת האופוזיציה אמרה בתגובה כי ההחלטה מלמדת כי אין לא כלל אימון בחברי הקבינט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ניו זילנד אילוסטרציה (צילום: Pixabay)
ניו זילנד אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

האתר הבריטי "גרדיאן" מדווח כי ראש הממשלה החדש של איי קוק שבאוקיינוס השקט, מארק בראון, שהתמנה לתפקיד החודש, החליט לא לחלק תיקים לחברי הקבינט שלו, אלא לשמור אותם לעצמו.

ראש הממשלה בראון יכהן בין השאר בתפקיד השר לענייני חוץ, הגירה, פיננסים, אנרגיה וחדשנות, משטרה וטלקומוניקציה. כמו כן, הוא נושא באחריות על מקורות ימיים, מינרלים בקרקעית ים ומשאבי טבע, ואחראי על האיים החיצוניים של המדינה, כמו כן הוא יכהן בתפקיד התובע הכללי של המדינה.

מנהיגת האופוזיציה באיי קוק, טינה בראון, אמרה שהחלטתו של ראש הממשלה לשמור לעצמו תיקים רבים כל כך עשויה ללמד כי אין לו די אמון בשאר חברי הקבינט שלו.

מנהיגת האופוזיציה, אמרה לערוץ החדשות של האי קוק כי הקצאות התיקים הצביעו על כך כי לראש הממשלה יש חוסר אמון בשרי הממשלה האחרים שלו. "ראש הממשלה החדש אומר שהוא 'מתרגש מהפוטנציאל של הקבינט שלו' ואז נותן לעצמו 17 תיקים מדהימים, וזה 'סימן' עד כמה יש לו אמון בפוטנציאל של עמיתיו לקבינט", אמרה בראון.

איי קוק הם טריטוריה אוטונומית השייכת לניו זילנד, ואזרחיה הם אזרחי ניו זילנד, מעל-8,000 תושבים מתגוררים במקום, השפה אנגלית היא השפה המדוברת ביותר באיים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x