xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אדלשטיין: ״יש עלייה של פי חמישה חולים בקורונה״

על רקע העלייה במספר הנדבקים בקורונה, שר הבריאות יולי אדלשטיין דיבר בפתח ישיבת הממשלה. הוא הזהיר: ״נהיה בסדר או בסגר, יש עלייה במספר הנדבקים״
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ברקע העלייה החדה במספר הנדבקים והתרופפות הכללים, נשא שר הבריאות החדש יולי אדלשטיין בפתח ישיבת הממשלה דברים. שר הבראות סיפר כי יש עלייה של פי חמישה תוצאות חיוביות לנגיף קורונה אל מול הבדיקות שהתבצעו. אתמול, הסביר שר הבריאות כי מדובר ב- 28 תוצאות חיוביות מתוך 1,012 בדיקות שהתבצעו.

אדלשטיין חידד את הכללים לבדיקה לנגיף ואמר: ״משרד הבריאות מסוגל לבצע עד 15,000 בדיקות ביום. אני קורא לכל אזרחי ישראל – אם אתם חושבים שאתם חולים או שיש לכם תסמינים, או שאתם חושבים שהייתם ליד אדם חולה – לכו להיבדק״.

אדלשטיין הסביר את מדוע מספר הנדבקים גדל משמעותית, ונתן סקירה. ״יש לנו אירוע נקודתי בירושלים עם מספרים גדולים וחריגים. שמעתי שאומרים: מה הפאניקה הזאת? מדובר באירוע נקודתי. צריך להבין- העליה המתמדת התחילה עוד לפני האירוע של בית הספר בירושלים. וגם אם מנקים את הנתונים מבית הספר עדיין רואים את מגמת העליה״.

שר הבריאות קורא להקפיד יותר על ההנחיות, וקרא גם לבעלי העסקים להקפיד על התו הסגול. אדלשטיין הוסיף כי: ״כל אחת ואחד מהאזרחים לא חייבים לדעת את כל הכללים. מספיק שיידעו את ההנחיות האלו – עטיית מסיכה, שמירת מרחק והיגיינה. לא קשה להבין את זה. או שכולנו נהיה בסדר או שנהיה בסגר והרבה יותר מהר משחושבים".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x