xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"אבסורד": עיריית פריז תשלם 109,408 דולר בגלל שהעסיקה יותר מדי נשים

מינוי יותר מדי נשים במשרות מובילות בפריז הביא את הממשלה לקנוס את העיר, השלטון המקומי בפריז קנס את המועצה בסך 90,000 אירו בגין עבירה על חוק "שוויון מגדרי"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ראש עיריית פריז אן הידאלגו
ראש עיריית פריז אן הידאלגו

היום (שלישי) עיריית פריז נקנסה כיוון שמינתה יותר מדי נשים לתפקידי מפתח, כך קבע משרד השירות הציבורי בצרפת.

העירייה בבירת צרפת העסיקה בשנת 2018, 11 נשים בתפקידים בכירים, לעומת חמישה גברים בבניין העירייה באותה שנה, והרשויות זעמו על כך: "המינויים הפרו חוק שהועבר לשמירה על איזון בין המינים".

"אבסורדי, לא הוגן, הקנס הזה הוא חסר אחריות ומסוכן", כך אמרה ראש עיריית פריז אן הידאלגו במהלך ישיבת מועצת העיר שלשום. "כן, עלינו לקדם נשים בנחישות ובמרץ בכל מקום, כי צרפת עדיין בפיגור מאחור בנושא זה" הוסיפה.

ראש העיר של פריז

העירייה תצטרך לשלם 90,000 אירו (109,408 דולר) בגין מינוי 11 נשים וחמישה גברים – המהווים קצת יותר מ -30% – לתפקידים בכירים בשנת 2018.

על פי החוק משנת 2013, מין אחד אינו יכול להחזיק יותר מ-60% מהמינויים לתפקידים בכירים. החוק נועד לתת לנשים סיכוי טוב יותר למשרות בכירות בשירות המדינה. נכון לעכשיו, כ-47% מכלל עובדי המדינה בתפקידים בכירים בעיריית פריז הם נשים.

שרת השירות הציבורי של צרפת, אישרה בחשבון הטוויטר שלה כי הקנס ניתן על שנת 2018. אך מאז בוטל הכלל "האבסורדי" הוסיפה.

עוד אמרה שרת השירותים הציבוריים של צרפת, אמילי מונשאלה, ממפלגת השלטון של הנשיא עמנואל מקרון, כי גם היא חושבת שהקנס הוא "אבסורדי", והדגישה כי הכללים כבר תוקנו כדי למנוע מצבים דומים.

"אני רוצה שהקנס שעיריית פריז תשלם יממן פעולות קונקרטיות לקידום נשים בשירות הציבורי", אמרה מונשאלה, והזמינה את ראש העיר אידלגו לפגישה עמה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
06/05/2023 18:06

I don't think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article. https://accounts.binance.com/ka-GE/register?ref=V2H9AFPY

07/05/2023 06:13

After reading your article, it reminded me of some things about gate io that I studied before. The content is similar to yours, but your thinking is very special, which gave me a different idea. Thank you. But I still have some questions I want to ask you, I will always pay attention. Thanks.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x